joi, 7 iunie 2007

Tiff II: Saints, Euphoria, Capcana si No Body plus MGM classics

6 iunie 2007
asha, am vazut puffball si e ca o ciuperca halucinogena....

intre timp aici ploua, si ploua si eu ascult Ozzy cel nou, Black Rain...

si am vazut asha,

ieri A Guide to Recognizing Your Saints,(in competitie), de, dupa si despre Dito Montiel, care in film e-adult Robet Downey jr, si pustan-Shia Beowulf sau cum l-o chema...coming of age of portoricans in ahot summer 1986 in New York, cu soundtrack cool, (incl. Lou Reed-Rock n Roll, Kiss-NY Groove, Cat Stevens i un stoned act pe Elton John), film superstraight cu strong supporting cast (Diane Wiest, Chazz Palminteri, Rosario Dawson, Eric Roberts dar pustii sunt excelenti si ii eclipseaza), realtie tata -fiu dramatica, emotionanata si atmosfera de Warriors mai mult decit Kids...premiul juriului si de regie la Sundance


Euphoria, film rusesc care mi-a fost descris ca un La rascruce de vinturi si n-am vrut sa bag, dar l-am vazut si e un Days of Heaven rusesc, cu aerialuri de Klimov, in taiga, dar vara, plus beaver shot....muzica misto, epica, narativ trei fraze, dar se pare un alt film straight al festivalului

la hotel unde trebuia sa sune Alice Cooper und he didn't am (re)vazut pe MGM finalul la House on Carroll Street (Peter Yates, 1988), pe care mi-l aminteam o oboseala dar finalul cu un climax pe acoperisul garii din Chicago e si Hitchcock si Brian De Palma (untouchables, Blow Out). Michael Ballhaus dop, muzica Georges Delerue. Si bad guy Mandy Patinkin. In prima seara am avut parte de grindhouse feelings de la canalul concurent, TCM, unde am prins finalul la Shaft's Big Score care e excelent, urmarire de masini ,shootout, fabrica dezafectata, plus duel Shaft-elicopter...nu-mi amintesc daca am vazut filmul pe vremuri dar da, asta da cinema....

back to cinema Victoria. Capcana, (in competitie), sirbesc, un fel de man on Schlibowitz, sau L'ami serbien, nu m-a dat pe spate mai ales ca era prezentat ca un film noir modern, my foot, left foot....plus ca Lou Reed ar trebui sa-l dea in judecata pe actorul principal pt kagemusha de capusha, o sosie care suge si al doilea Lou in aceiasi zi..plus ca in acelasi cinema..scaunele inconfortabile si o caldura gen film noir (the big heat)

si seara, ca n'am avut ce face, ca mai era de ales un nipon gay si Cronica de una fuga la care am dormit o data la Cannes, am bagat cu Kenny un documentar cu si despre sex sickness, fetish-it, No Body is Perfect. Daca e sa fie replica lui Billy Wilder si AL Diamond, no shit ? Honestly, pierdere de vreme si am vazut si pe tvr asta primavara la 7 jumate aceiasi tematica (e drept ca dupa ai pe ei i-a amendat CNA-ul), si cind rea sa fie si ceva thrillring cu amputari, wham, bam, s-a terminat ca n-au avut aia tupeu de Takashi Miike si Hosteluri ...

o bere complimentara la Diesel pe terasa si dezbateri despre a vedea sau nu DON, un film in indian cu pac pac si intre songuri, care se da in loc de Inland Empire, fanii meditatiei transcedentale pe pelicula fiind deturanti de un bin ladin al cinemaului mondial....

un chesseburger si un Leffe si hotel...

unde am (re)vazut pe MGM juma de Boxcar Bertha (Bloody Marty) si apoi a inceput un alt AIP cu bikeri, Angel Unchained (1970, cu Don Stroud, w/p/d lee Madden), o obosela obosita care m-a obosit si pe TCM unde am vazut iara bucati de Brewster Mc Loud (Altman psihedelic countercoulture cu Bud Cort-de data asta finalul, Birdy/what ? si circ fellinian refacut in Buffalo Bill) si a inceput All FAll Down drept care m-am culcat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu