joi, 7 iunie 2007

TIFF III: Land that time forgot

6 iunie 2007
adica marti, cind a aparut aperitiff shase...

stau aici la aperriTIFF in Casa studentilor si s-a oprit ploaia, ascult in loop Ozzy -Black Rain....

trei zile de TIff fara o petrecere, fara whisky si fara nopti albe, fara comis...de aia am prins probabil micul dejun...cred ca e primul in sase ani de TIFF....sau exagerez, parca am mai bagat cu relu si varu' la meteor in anul cu kill bill si boney m in Touching the void... as vrea sa tin un jurnal de cinefil apropo de copilaria mea petrecuta in Cluj si intorcerea acum, in aceleasi cinematografe (minus Steaua Rosie, Muncitoresc si Timpuri noi, care au disparut in noile vremi) si orasul schimbat de la viziunea microcosmos in care era urias, lat, lung, 2.35. 1 si acum s-a schimbat. de fiecare data cind intru in sala mi-adu aminte de filme vazute intre 1974 si 1980 in aceleasi locuri, la Republica Revansa in premiera, la Victoria Train Robbers cred, un John Wayne clar, si Aurul lui McKenna cu scena de nudity. Si Arta unde am vazut Dictatorul, ultima oara cind s-a dat, si Tarimul uitat de timp (Land that time forgot).

Ar trebui precizat ca pe vremea lui Brannigan si Mc Q (vazute la Bistrita si la mare in gradina estivala), Chaplin si The Duke erau inca in viata. Tot la Cluj am aflat la televizor ca au murit. Si tot aici m-am uitat la inmormintarea lui Tito si la Nadia Comaneci la paralele, prima mea dragoste, alaturi de Kay Lenz din Om bogat om sarat (urmata de Jaqueline Bisset din Adincurile). Aflu ca ar mai fi fost un cinema, Progresul, lipit intre Melody si Muzeul de arta. But no more....

Mincam la Lugano, restaurant elvetian p***os, unde azi ne-au dat si vin alb, rece si bun. Si moca. De baza the word. Altfel e scump dar poate ar merita incercat un fondu. Varu' (AC) i-a vazut pe Ana Maria Lara cu boyfriendul Sam Riley (Ian Curtis in Control in quinzaine, premiat la Cannes), intr-un separeu. Deh. Si criticul David Robinson, care zice in ziar ca Tifful ii place cel mai mult din toate festivalurile. O fi el dragut. Sau nu. Altfel la Cluj peste tot se maninca cash pane si ti se da maioneza, buna dar not for me. Si cum un heineken mic poate sa fi la acelasi pret cu leffe, beats me...

*interviul cu Alice Cooper s-a mutat pe luni dupamasa, la shase dimneata ora Los Angeles-ului. Whatever, Vince, poate joci golf matinal....

si in real life si tabloide....dead ringers meets virgin suicides, cazul real al surorilor filoloage gemene din Cluj care s-au sinucis, spinzurindu-se una in fata celeilalte cu scaune cumparate de la praktiker....viata bate filmul....mentionez ca azi e ziua satanista (6.06) si ziua lui Steve vai, o fi fost o ploaie satanista....

Mungiu azi la Sibiu ca si vip-ii de la Cuj care s-eu dus acolo si party-ul e acolo....

next.....despre Antena, masina-capcana si acum merg la Ex-drummer si poate princess( ratat anul trecut la Cannes)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu