vineri, 7 noiembrie 2008

avanpremiera la Quantum of Solace, fiasco total

macar odata in viata am fost smart, am avut un bad feeling about it si am plecat,
non-eventful, free bar cu vin de nebaut, prea multa lume, non-eventful, si apoi le-a expirat parola in timpul filmului si nu au dat actul final. Am batut drumul pina la noul mall Liberty,.care va elibera cartierul Rahova, sa vad si eu cum se prezinta primul cinematograf digital de la noi, anume The Light, care isi anunta pompos deschidewra cu avanpremiera la Quantum of Solace. Tzeapa organizarii cu o firma de BTL smechera (Funky Business), plus evenimnetul Coca Cola zeo, fara VIP-uri (desi s-a dat o supersmechera inviatatie VIP) si cu o vizionare de presa organizata pentru vineri dimineata, cind publicul putea deja sa vada filmul la avanpremiera.
Cotidianul prezinta situatia asa:

Anunat la 8 evenimentul, am azuzit ca filmul va incepe numai la 9 si jumatate. Sa stai 90 de minute sa bei cola zero si sa te bati pe 3 ciufleti pe un bat, si inca am plact inauinte sa incapa speechurile si cintecele gen "That's Amore" care rasunau in mall. Chestia e ca cinematograful e la etajul 2, unde e si un patinoar, unde se dadeau zeci de kinderi pe role, asa ca zgomotul era infiorator. Si mirosul de casa nou zugravita, si culoarea de alb de spital. Asa, ca am mincat un whooper la Burger King, primul whooper pe care l-am mincat in Romania (am vazut ca s-a mai deschis unul al Cityplex, si aud la Baneasa unde n-am fost), udat cu o bere Tubor Christmas Brew (din care n-am mai baut din Danemarca !) si am plecat la Benjaminainda de la Meteor. Si cind regretam ca pentu prima oara de mult timp inocace nu vad Bondul in hype, aflu ca la 11 fix parola hardurilor aduse special de la Londra pentru eveniment, a expirat si s-a oprit filmul. Subtitrarea curgea inca linsitita...
Daca ar fi repectat timpul si nu si-ar fi lungit evenimentul lor de megakk (non-happening penibil) si ar fi inceput la 9 ar fi prins timpii corecti. Nu pot sa cred ca nimeni din cei angajati la The Light nu a aflat ca are un timp limitat pentru proiectie. Oricum, la omorul care era, n-aveam chef sa vad Bondul cu rasufalarea de vipi in ceafa. L-am vazut vineri la prinz, intr-o sala normala, la Pro, inca pe jumate goala si m-am simtit excelent. Was I smart 4 once !

Un comentariu:

  1. Locuiesc în Rahova. M-am tot uitat pe ecranul montat afară la Liberty la secvenţe din film şi în final l-am descărcat de pe net. Mea culpa! Vină mare a mai avut piesa lui JACK WHITE şi ALICIA KEYS - Another Way To Die - care mi-a plăcut... Piesa o tot ascult, filmul încă n-am reuşit să-l văd până la capat...dar nu filmul e de vină, şi această vină mi-o asum.

    RăspundețiȘtergere