vineri, 2 ianuarie 2009

Top "real" 2008

iata topul, ca o nota personala, cu filme vazute intre 1 ian si 31 dec 2008, care apartin anului de productie 2008 ! Unele n-au rulat la noi, pentu ca sa ele pot pune in topul "oficial", altele (cum ar fi # 2 si #9) vor rula in 2009 ! Linkurile duc la ce am scris despre ele pe blog !


1. The Dark Knight (Christopher Nolan)

2. Walz with Bashir (Ari Forlman)

3. The Changeling (Clint Eastwood)
4. Quantum of Solace (Marc Forster)
5. In Bruges (Martin McDonagh)
6. Martyrs (Pascal Laugier)
7. Cloverfield (Matt Reeves)
8. Låt den rätte komma in / Let the right one in (Tomas Alfredson)
9. The Strange case of Benjamin Button (David Fincher)
10. Body of Lies (Ridley Scott)
Tropic Thunder comedia anului (daca nu s-ar fi transformat la final intr-un full action movie)
Pt ca JCVD, e action movie of the year & existential too

Am scos Obsluhoval jsem anglickeho krale/În slujba regelui Angliei, chit ca l-am vazut in ianuarie 2008 pt ca e din 2007. Am scos Wall-E si am pus Valsul cu Bashir, no doubt about it…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu