marți, 30 martie 2010

Gopo # 4

nominalizarile aici.
premiile aici.

Porumboiu si Filera Vaslui, Politist adjectiv a luat grosul (shase), Jude a a luat una singura si Ion B. a luat la documentar, la scurt Nunta lui Oli. Katalin Vraga actrita si iara Dragos Bucur de actor. Concertul n-a prea concertat, eu da. Am fost la Brendan Perry (ex Dead Can Dance) la Sala Palatului si nu la Palatul parlamentului (Casa poporului vasazica), tinuta festiva, SPP-istii, taxiul si Dacia Duster fiindu-mi osile. http://www.imdb.com/title/tt0462465/In ultima vreme oricum Teachers-ul si ale sale surate imi face rau. Hey Teachers, leave Alin Alone !

A luat Dumitru Carabat, omagial, care m-a chinuit la examene in toata facultatea cu ritmemele lui si cu cle 5 acte cind eu invatam de la Syd Field ca nu exista decit 3 si 2 plot pointuri, a mai luat Draga Olteanu Matei si s-au numit pompos Premiile Industriei de film romanesti. Nttttztz. Si apropo de industrie, cel mai mult un film romanesc (Amintiri din epoca de aur, pt. 1) a facut anul trecut 26 de mii si ceva de spectatori. Acum Daca vreau sa fluier a fluierat 7000 de spectatori in primul w/e, recama e huge, am vazut si in troleu si peste tot pe net si reclame stradale, sa vedem cum face in finale, dupa o luna or so. Eu sunt mai sceptic si negativist, de aia ma iubesc toti, ca cehii pe Heydrich.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu