joi, 19 august 2010

RIP Bruno Cremer

l-am vazut anul asta in L'alpageur, inamicul lui Belmondo, ucigasul sadic L'epirvier.

aici un clip cu muzica lui Michel Colombier la film (in stilul Goblin), tribut lui Cremer !
A fost Espinoza in Caracatita si in ultimii ani la telviziunea franceza, Maigret. A murit pe 6 august, de cancer. Avea 80 de ani. Am aflat la masa la terasa Einstein (or Zweistein) la Sibiu, de la AC, o saptamina mai tirziu. Ramas dator cu aceasta notita pina azi. Dar Bruno Cremer ramine pentru mine unul din protagonistii damnati din la fel de damnatul Sorcerer de William Friedkin (1977), a fost locotenentul din faimosul La 317ème section (1965), careia i s-a facut proiectie retrospectiva la Cannes anul asta dar n-am ajuns...si tot anul asta l-am vazut intr-un policier feroce, dar superobscur despre care am vrut sa scriu aici, Sans Sommation, un rebel colonel OSS versus Maurice Ronet (1973).
un interviu la tv francais din 2000 aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu