sâmbătă, 2 aprilie 2011

piesa zilei/noptii: Don't Let Me Be Misunderstood: The Animals in Bucuresti (2 aprilie 2011) !!!

si cred ca ma duc diseara la The Animals (in jukebox),


hitul trupei in afara de House of the Rising Sun e un alt cover, Don't Let Me Be Misunderstood (piesa Ninei Simone, compusa de Bennie Benjamin, Gloria Caldwell si Sol Marcus), care a aparut in versiuni diferite de succes de atunci, de la renditia disco de Santa Esmeralda din 1977 reinviata de Kill Bill Vol. 1 (versiunea de 10 min. in duelul final), si de cavalcada din noodle-westernul The Good, the Bad, the Weird !!! la versiunea lui Joe Cocker (originalul din 1969, pe genericul final din Layer Cake ), The Killers, Cyndy Lauper, StrangeFruit, etc...
aici versiunea lui Cat Stevens, pardon Yusuf Islam :)!!!

si cea a lui Gary Moore (de pe Dirt Fingers), yep, fuckin licking good (una din cele ami covered covers din istoria RnR)

si una extrem de interesanta, Trevor Rabin, din soundtrackul la The Banger Sisters (2002)!!!

si asta e cea mai tare, OZZY as backing vocals in 1975 pe versiunea lui Chris Sedgwick !!!!

People, do you understand me now,
If sometimes I feel a little mad
didn't you know no one alive can
Always be an angel
When things go wrong I seem a little sad
But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

You know sometimes, I'm so carefree
With a joy that's hard to hide
Sometimes seems that all I have is worry
And then you're bound to see my other side
But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

If I seem edgy, I want you to know
That I never mean to take it out on you
Life has its problems and I get more
Than my share
But that's one thing I never mean to do
I don't mean it

People, don't you know I'm only human
Don't you know I have faults like any one
But sometimes I find myself alone regretting
Some little thing; some foolish thing
That I have done,
But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood
Don't let me be misunderstood
I'm just someone whose intentions are good
Don't let me be misunderstood,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu