joi, 25 octombrie 2012

Sky(fall)'s the limit !

I saw the new Bond and i loved it..will get back on it !
could easilly be the best directed Bond ever (yet ?) -over-directed too...(Sam Mendes might return on Bond 24...) and a great title song

Asa, vreau sa fac un top de Bond pt 50 de ani omagial /si re Skyfall si de aceea as vrea sa-mi scrieti care e filmul vostru preferat din serie si de ce, intr-o fraza.
(si mi-ar placea sa aflu si cite Bond-uri ati vazut, din 23 oficiale)
Adresez aceasta intrebare pe care am pus-o pe mail si nu numai celor din lumea filmului sau criticii de film, mi-ar face placere sa raspundeti si aici (feel free to comment here),
Alin
PS o sa fiu cu all things Bond si la emisiunea lui Florin Barbu, Cinemas, duminica noaptea, (28.10-ora 1 am) pe B1 TV, alaturi de Andrei Cretulescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu