vineri, 28 decembrie 2012

Top filme 2012

dupa topul pe 2011 unde apareau Artistul si Tinker Tailor Soldier Spy (care au rulat la noi pe ecrane anul acesta),
iata pe filmreporter topul meu )Alfabetic) alaturi de cel al reprezentantilor criticii.
cronica la Artistul aici, acum am sa schimb in top acest film, inlocuindu-l cu Moonrise Kingdom, deci doar cu filme vazute in 2012, si am sa fac mai multe topuri distincte, unul cu filme americane, si unul cu filme europene, So:

American Top 10 / 2012
1. Seven Psychopats
2. Killer Joe (2011)
3. Skyfall
4. Prometheus
5. The Dark Knight Rises
6. Django Unchained
7. Argo
8. Looper
9. Moonrise Kingdom
10. The Grey
(n-am vazut Zero Dark Thirty so...)
European Top 6 / 2012 (am scos Le gamin au velo, le havre, the artist, vazute anul trecut la Cannes) dar am pastrat Shame, vazut anul asta la B-est
1. holy motors
2. amour
3. Sightseers
4. de rouille et os
5. berberian sound studios
6. shame (2011)


Filmul românesc al anului: Toată lumea din familia noastră, de Radu Jude



comedia anului: Les infideles
mentiuni
ted
the campaign

horror
lords of salem
mentiune: cabin on the woods

3 D-ul anului
life of pi

*
Va urez la multi ani si ne vedem la cinema in 2013 !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu