marți, 29 iulie 2014

LMA Enzo G. Castellari

Astazi il maestro Enzo G. Castellari (Enzo Girolami) a implinit 76 de ani. Auguri !
L-am ratat anul trecut la festivalul Grossmann, unde era invitat de onoare, mare pacat ca nu am ajuns !

Filmul meu preferat, Quel maledetto treno blindato, ACEL BLSTEMAT TREN BLINDAT, la cinema la noi in 1978, despre care am scris pe larg aici
Unul din cel mai chull filme ale copilariei mele (alaturi de Lumea Atlantidei, Taramul uitat de timp, Revansa, Sub patru steaguri, Seaua de argint, Pentru un pumn de ceapa, Zorro-astea pina la Razboiul stelelor si Superman). (2014: adaug Tunurile din navarone...si Uraganul ca atunci nu stiam ca e prost)...Probabil cel mai bun comando de razboi (Cinci pentru infern revazut nu e atit de khull, exceptindu-l pe Klaus Kinski), pina la 10 ani. Folosind hipnoza regresiva
s-ar putea afla ca am patit ceva in timpul vizionarii acestor filme di guerra (mi-a sugerat un prieten de curind), din moment ce primul film pe care l-am vazut ever a fost Ziua cea mai lunga.

read more"> asa sau:
http://aldmovieland.blogspot.ro/2007/09/film-cult-82007-acel-blestemat-tren.html
si care, banuiesc ca stiti, s-a numit in engleza Inglorious Bastards si a fost referentiat si updatat de Tarantino in INGLORIOUS BASTERDS, filmul meu preferat al lui QT, alaturi de Reservoir Dogs.
In curind o sa dau filmul lui Tarantino la Cinemateca Patria, si sper in double bill cu Quel maledetto treno blindato !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu