miercuri, 29 aprilie 2015

Child 44 (2015)

Child 44 e un film pe care eu personal il astept de mult si care este extrem de dezamagitor, chiar dureros de...
bazat pe bestseller de Tom Rob Smith aparut in 2008, e de mult in productie la Scott Free, in ideea ca trebuia facut de Tony Scott
finalmente regizat de suedezul Daniel Espinosa (Snabba Cash) care a facut treaba buna -corecta cu Safe House
50 mil $, filmat in Cehia, production design impecabil
cast de vis: Tom Hardy, Gary Oldman, Noomi Rapace, Joel Kinnaman, Paddy Considine, Jason Clarke, Vincent Cassel, Charles Dance.
De ex. Gary Oldman e wasted complet si nu intelegi ce cauta in film. Cele mai jenanate sunt accentele, al lui Hardy e pur si simplu penibil, si te deranjeaza, strident, de parca e un semidoct care se chinuie sa interjecteze ceva. Rapace e total necarismatica, miscast.
dar scenariul e praf (desi e semnat de Richard Price), SAU AU FOST probleme SI RESCRIERI SAU ciuntit in POST productie- pt ca e absolut atroce si filmul merge in sus si in jos fara tinta !
* si bineinteles ca dupa ce am sapat adinc, aflu exact ce suspectam: Primul cut al filmului a fost de 5 ore si jumatate !!! Producatorii nu au fost destul de strong se pare si distribuitorul Lionsgate (in SUA) si-a cam bagat picioarele. In Rusia filmul a fost interzis pentru ca ar fi insidios, si ca mistifica adevarul istoric si ii prezinta pe rusii sovietici ca pe niste orci ! Da, se pare ca acolo e inca anul 1953 all over :(
Iata acum a aparut un articol in Deadline, preluat si de the playlist, si imediat o sa fie trecut si la trivia pe imdb. Intre timp am stat si am concotat o cronica mai adevarata, pentru aktual 24.
tare mi-as dori sa vad cut-ul original (exact cum am zis, miniserie era cel mai bine, puteau sa invete din Citizen X ceva), dar si acela fara accentul lui Hardy. Poate ca pe dvd va iesi macar o variant mai lunga si mai inteligibila !

2 stele din 5 cu indulgenta si tristete / 4 din 10 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu