joi, 12 ianuarie 2017

Top albume 2016 ALDM

o fi tirziu, deja in ianuarie dar anul trecut am publicat si mai tirziu.
am avut ceva de catch-up, de unele din ele (Santana de ex), am auzit abia pe 30 decembrie, din Classic Rock-ul german),

datorita faptului ca Metallica's Hardwired to Self-Destruct e pentru mine cel mai bun album al lor de la Master of Puppets incoace si o intoarcere la roots, anume primlee 3 allbume, sound-ul la Kill'em All & co, am sa il declar albumul anului. Prea lung, dar se poate asculta in 2 bucati. Si Murder One, in special pentru Lemmy !


Iggy Pop-Post Pop Depression va trebui sa intre pe locul 2, pentru ca dpdv istoric Metallica e mai eventful. Tho, I love PARAGUAY ! (cronica la albumul lui Iggy am scris-o in Sunete-le de vara)





stiu ca unele reviste au declarat albumul anuluii BLACKSTAR al lui Bowie (Uncut),


....altele COHEN, YOU WANT IT DARKER (Mojo). Imi place maxim piesa-titlu si TREATY dar e o contiunare a celor 2 albume anterioare, Popular Problems -2014, si Old Ideas -2012-si totodata o Coda.

Pentru Classic Rock albumul anului e in mod surpinzator, Rolling Stones, Blue and Lonesome !
v. aici

si acestea sunt pe lista mea dar inainte apar:
John Carpenter -LOST THEMES II  (& I, pe cre l-am ascultat abia anul asta desi e de anul trecut)
Jean Michel Jarre -Electronica Part 2 si Oxygene 3
The Answer -Solas (cronica mea in Sunete de iarna)
Suicidal Tendencies -World Gone Mad

Wolfmother -Victorious
Santana -Santana IV (cu Neal Schon la chitara -wow-si baietii cu care a lucrat acum 45 de ani) !!!
Jeff Beck -Loud Hailer

Mudcrutch (trupa lui Tom Petty avant si post Heartbreakers) -Mudcrutch 2

Glenn Hughes -Resonate
The Jimmy's -Hot Dish
Operation: Mindcrime - Resurrection 
(trupa solo a lui Geoff Tate de la Queensryche)
Red Hot Chilli Peppers-The Getaway
 
+
Mentiuni:
Vangelis and Philippe Co-Rosetta
(Oldies but ....)
Van Morrison -Keep me Singing
Bob Dylan -Fallen Angels
Neil Young -Peace Trail 
si Earth (dublu, cu variantele noii trupe-Promise of the Real- la piese vechi)
Bowie, Stones, Cohen -as presented above !
Clapton  (I Still Do) -I Don't.
Sting nu m-a miscat. 
despre Nick Cave -Skeleton Tree-toooo depressing :(
***
soundtrackurile vor aparea separat
*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu